Clan Frozen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Det offisielle clan chat Frozen forumet
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Barrows!

Go down 
3 posters
AvInnlegg
shadowsshun
Kaptein
Kaptein
shadowsshun


Antall Innlegg : 23
Join date : 09.08.2010
Age : 28

Barrows! Empty
PosteTema: Barrows!   Barrows! EmptyLør Aug 21, 2010 9:54 pm

her kommer barrows guide!
Til Toppen Go down
shadowsshun
Kaptein
Kaptein
shadowsshun


Antall Innlegg : 23
Join date : 09.08.2010
Age : 28

Barrows! Empty
PosteTema: Re: Barrows!   Barrows! EmptyLør Aug 21, 2010 11:15 pm

Barrows!Twisted Evil
Barrows! 430px-Barrow_entrance
(inngangen til barrows)

hvordan du kommer dit
for å kunne gjøre barrows trenger man ikke noe quest eller noe. det er bare noen sbarveier med å ha gjort noen quest men eller kan hvem som helst som er member gå dit.

kart:]
Barrows! Map

røde veien: denne veien kan hvem som helst bruke uten å ha gjort ett quest.
gule veien: denne båten fører deg vest får barrows. istedenfor å løpe hele veien kan du dra til båten så kommer du fram kjappere.
lyseblåe veien: får å kunne bruke trapdoren som er bak pubben i canifis så kommer du rett til sumpen så løper du litt sør så kommer du fram til båten å tar båten så er du vest får barrows.

(ps: på veien til båten eller gjennom sumpen er det ghast som rotner maten din. de rotner max 3-5 spørs hvilken vei du tar men du trenger ikke all den maten viss du har med prayer pots men ellers ok.)

hvor de forskjellige barrow brothers er gravlagt
Barrows! 20100207000426%21Barrow_Map_Name

]gear til barrows:
til barrow fins det mange forskjellige armors og foods man har med så har er det en del man kan velge mellom:

Barrows! Slaydart_item

Barrows! Blacksal_item

Barrows! Verac_item

Barrows! Ancient_item

Barrows! Guth_itema

Barrows! Guth_itemb

du kan også bytte ting ut på rustningene viss du øsnker det


the barrow brothers:

ps: viss du bruker prayer bruk:
meele protection mot: torag, verac, dharok og guthan

range protection mot: karil

magic protection mot: ahrim

dharok the wretched
Barrows! Dharok

dharok ligger nord-øst på gravplassen å er den farligste av alle barrow brothers. han er i cb 115 å kan hitte 500+ når han har lavt liv så man må passe på sin hp hele tiden. en annen måte er å bruke meele prayer da slepper du å tenkte på det. det er anbefalt å bruke mage på meelers i barrows. en måte er å bruke black salamander med mage att på eller slayer dart(med 55 slayer)

verac the defiled
Barrows! Verac

verac har sin special som er å hitte gjennom prayer så mange velger heller ikke å bruke prayer på han men det kan fortsatt vere lurt. verac er også 115cb. anbefalt å bruke mage mot verac også

Torag the corrupted
Barrows! Torag

torag sin speciel er ikke å tenke på siden den stjeler run energy men det funker visst ikke så det er ikke noe å måtte bry seg om. torag er i 115cb som de andre å er anbefalt å rbuke mag epå han også. om du bruker prayer mot han er frivilig.

Ahrim the bligthed
Barrows! Ahrim

ahrim er den eneste mage broren i barrows. han bruker også lower spells som tar ned din att,def og str levels, men på en annen side så er specen til ahrim å stjele str når han hitter med sin mage(jeg hadde 99str da jeg gikk ned får å drepe han, da jeg kom opp hadde han tatt min str ned til 79) anbefalt å meele eller range ahrim, han burde ikke vere noe problem å drepe han er bare i 98cb, så bare ha på deg den beste d hide rustninga du kan bruke når du er mot han eller mage prayer.

]karil the tainted
Barrows! Karil

karil er den eneste ranger av alle brødrene og er i 98cb som ahrim. hans range er utrolig høy å han hitter både høyt og ofte å lowerer din agility. siden karil er ranger er det lettest å drepe karil med meele. kansje lurt å bruke range pray når man dreper han eller høy def bonus gear

Guthan the infested
Barrows! Guthan

guthan er den 4 meeler av alle brødrene og er også i 115cb som alle de andre 3 meelers. guthans special er å healse seg så mye som han hitter når det kommer ett mørkelilla lyn på deg. så kan hende lurt bruke meele prayer for å ikke la han heale. anbefalles å bruke mage på han også som på de 3 andre meelers

The tomb!
jeg glemte kansje å nevne at når du er på barrows området er det noen "kuler" altså gravene eller som små gjell som kommer opp fra bakken. får å komme inn i dem trenger du å ha en spade med deg hele tiden å når du er inne i gravene blir din prayer draina hele tiden så kan vere lurt å ha med prayer pots viss du skal bruke prayer. for att barrow brother skal dukke opp må du searche dems tomb men på 1 av gravene kommer det opp en melding der det står there is a hidden tunnel here. do you want to enter? viss du finner denne tunellen før du har drept alle brødrerne ikke gå inn i den å gå ut å drep alle brødrene først. når du har gjort det kan du gå ned i tomben.

Barrows! Barrows_Maze

når du kommer nedi tomben vil du ikke kunne se npe på mini mappen så du må løpe rundt omkring. når du kommer nedi tomben er det 1 barrow bror som du ikke har drept let rundt i hele tomben til du finner han å drep han. når du har gjort det må du lete etter chest door. det er 4 sånne dører rundt i hele tomben men det er bare 1 dør du kan åpne så du må finne den døren. når du har funnet den døren finner du ut att døren er låst men en puzzle. det finnes 4 forskjellige puzzlez så det er ikke vanskelig å finne ut hva svaret er. men det kan hende du må drepe noen monstere før du kan åpne døren siden viss dem attacker mens du driver med puzzle dukker en anna opp siden du kommer i cb modus.

svara til de 4 puzzlez:
Barrows! The_Barrows_picture

Barrows! Barrow_door_puzzle_2

Barrows! Barrow_door_puzzle_1

Barrows! Barrow_door_puzzle_3

når du har kommet fram ligger reward kisten. en anna ting du kan gjøre får å ginne den siste broren viss du finner chest døra først er å gå inn å åpne chest så dukker den opp. når alle 6 brødrene er drept åpner du kista å searcher den å du har fått din reward. viss du er heldig kan du får deler av barrow rustning men vanligvis runer som man får som reward. med engang du har fått reward så må du tele ut siden stedet raser sammen.



så er det bare pån igjen Twisted Evil
Til Toppen Go down
Frostroyk
Admin
Frostroyk


Antall Innlegg : 130
Join date : 02.08.2010
Age : 46
Bosted : Fogn

Barrows! Empty
PosteTema: Re: Barrows!   Barrows! EmptyLør Aug 21, 2010 11:50 pm

jævli bra guide, som vanlig. Cool
Til Toppen Go down
http://www.bsunde.net
norgesuper

norgesuper


Antall Innlegg : 10
Join date : 25.09.2010

Barrows! Empty
PosteTema: Re: Barrows!   Barrows! EmptySøn Sep 26, 2010 11:27 pm

Eg liker guiden, men eg e ikke så rik, og eg vil ikke bruke millioner for å tjene hundre tusener. Eg pleier bare å kjøpe prayer pots, mens eg bruker billig mage gear som mystic og earth wave. (har rundt 5m, det e der formuen min pleier å ligge)
Til Toppen Go down
shadowsshun
Kaptein
Kaptein
shadowsshun


Antall Innlegg : 23
Join date : 09.08.2010
Age : 28

Barrows! Empty
PosteTema: Re: Barrows!   Barrows! EmptyTor Sep 30, 2010 6:39 pm

du kan godt gjlre det billigere ja bruker selv bare monk robes eller billi mage spells funker greit nok så lenge har prayer
Til Toppen Go down
Sponsored content





Barrows! Empty
PosteTema: Re: Barrows!   Barrows! Empty

Til Toppen Go down
 
Barrows!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Clan Frozen :: Game Info :: Minigames-
Gå Til: